Τρίτη 1 Απριλίου 2014

NEW ZERO GOD «2013»

Παλαιοί γνώριμοι οι New Zero God –και όχι μόνον επειδή ο Μιχάλης Πούγουνας έχει το προσωπικό του κεφάλαιο στην ιστορία του εγχώριου rock ελέω Flowers of Romance, Nexus κ.λπ.–, αφού και αυτοί (οι New Zero God) έχουν την δική τους, πλέον, πορεία στα πράγματα. (Το συγκρότημα υφίσταται από το 2006, έχοντας ηχογραφήσει δύο τουλάχιστον άλμπουμ και άλλα «περίεργα» EP/CD, 45άρια, ψηφιακά long play κ.λπ.). Πριν καιρό (3/10/2010) είχα γράψει λόγια καλά για το CD τους “Fun Is a Four Letter Word” [Puzzlemusik, 2010], ενώ τώρα τους ξανασυναντώ σ’ ένα επόμενο ολοκληρωμένο άλμπουμ που έχει τίτλοMMXIII και που κυκλοφόρησε στις αρχές του ’13 (στη Βρετανία και την υπόλοιπη Ευρώπη) από την Secret Sin Records και πριν λίγο καιρό ξανά (στην Ελλάδα αυτή τη φορά) από την B-Other Side με bonus track, καθώς και με νέο mastering, όπως και track list.
Ρίχνοντας μια ματιά στην line-up των New Zero God του 2010 παρατηρώ πως η σημερινή είναι κατά τα 2/4 αλλαγμένη. Υπάρχουν πάντα οι Μιχάλης Πούγουνας φωνή και Δημήτρης “Sidheog” Στεβής ντραμς, με την θέση του κιθαρίστα Ηλία Ράπτη να κατέχει τώρα ο Αχιλλέας “Lao” Γερομόσχος (μέλος των Flowers of Romance την περίοδο 1985-90) κι εκείνη του μπασίστα Μπάμπη Διακουμέα ο Χάρης Σταύρακας. Αλλαγές τέτοιου τύπου σημαίνουν ασφαλώς και αλλαγές ή έστω διαφοροποιήσεις στον ήχο ενός συγκροτήματος, πράγμα που γενικώς συμβαίνει και στο “MMXIII” – ένα άλμπουμ που εντάσσεται σ’ ένα ευρύτερο rock πλάνο, παραμερίζοντας τις εύκολες-μονοδιάστατες ταμπέλες. Υπάρχουν tracks δηλαδή που ροκάρουν αδιαλείπτως, όπως το “No cure for love”, άλλα που έχουν ένα «ξερό» κάπως 80s beat (“In dreams we trust”, “Hypnotised”), άλλα που λόγω φωνητικών και κάποιων πενιών οδεύουν ακόμη και προς το… μακάβριο μέταλλο (το “Damaged” είναι ένα από τα ωραιότερα τραγούδια του «2013»), άλλα περιστρέφονται γύρω από μια κάπως «νότια» rock μυθολογία (“Angeline”) και άλλα στέκονται όρθια μέσα από τις… ψυχεδελικές παραφθορές τους (“Pinups”).
Ένα είναι σίγουρο. Οι New Zero God έκαναν ένα άλμπουμ που απευθύνεται κυρίως σε ροκάδες. Όλων των συνομοταξιών και όλων των καιρών… και αυτό έχει την σημασία του.
Επαφή: www.b-otherside.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου